Recenzie și cadou: Este viața unei pisici de Howie Bingham

0 Comments

scrapbooking a plecat la pisici! Este viața unei pisici este o carte interactivă care cronică viața pisicii tale, de la personalitate la comportament, fundal la istoric medical, amintiri de vremuri speciale și tot ce este între ele.

Această carte frumos creată este organizată într-un liant cu trei inele, care include pagini pentru a scrie despre călătoria personală cu pisica ta. Există locuri pentru a insera fotografii cu pisica dvs., enumerați alimentele și activitățile preferate și multe altele. Există secțiuni pentru pisici și medici veterinari. Coperta prezintă un slot pentru a plasa o fotografie preferată a pisicii tale speciale. Gândiți -vă la carte pentru copii, dar pentru pisici.

Cartea este povestită de Howie, cea mai mare pisoi din lume (deși sunt sigur că oricare dintre noi ar susține că pisicile noastre sunt cele mai mari din lume!), Care a găsit omul din spatele cărții, L’Ann Bingham, când avea doar 5 ani vechi de săptămâni. Au petrecut următorii 13 ani împreună. Am dorit să creeze ceva care să -și onoreze legătura specială cu Howie și care să le permită celorlalți să facă același lucru pentru pisicile lor.

Un lucru care m -a lovit în timp ce făceam prin unele secțiuni despre activitățile preferate și comportamentele speciale a fost cât de rapid avem tendința de a uita aceste lucruri. După prima mea pisică, Feebee, a murit în urmă cu doisprezece ani, am petrecut mult timp notând fiecare lucru pe care l -am putut aminti despre el. Un deceniu mai târziu, sunt fericit că am făcut -o, pentru că citind ceea ce am scris apoi aduce o mulțime de zâmbete acum la unele dintre lucrurile ciudate pe care le -a făcut pe care le -am uitat. Această carte ar fi o modalitate grozavă de a înregistra aceste momente speciale din viața pisicii tale, așa cum se întâmplă.

Într -o epocă a fotografiei digitale, această păstrare fermecătoare ilustrată este o modalitate fermecătoare de a surprinde amintiri într -un mod mult mai tangibil.

Dau două copii ale acestei cărți doi cititori norocoși.

Pentru a intra în acest cadou, spuneți -mi într -un comentariu de ce doriți să câștigați, este viața unei pisici. Pentru șanse suplimentare de a câștiga, împărtășiți acest cadou pe Facebook, Twitter Google+ sau oricare dintre celelalte rețele de socializare și spuneți -mi într -un comentariu separat pe care l -ați împărtășit. Acest cadou este deschis cititorilor din Statele Unite și Canada și se încheie vineri, 14 decembrie.

Pentru o mulțime de informații despre carte și pentru a cumpăra, vă rugăm să consultați HowieandFriends.com. De asemenea, puteți găsi Howie pe Facebook.

Am primit o copie a acestei cărți de la publicistul cărții. Primirea copiei gratuite nu a influențat recenzia mea.

Regele Ingrid

S-ar putea sa-ti placa si:
Recenzie și cadou: Pisicile Juliei: viața copilului Julia în compania pisicilor

Recenzie și cadou: Cartea Big New Yorker a pisicilor

Recenzie: Viața interioară a pisicilor

«Giveaway: pachetul iubitorului de pisici de la bumperpet
Câștigător al localizatorului pentru animale de companie pentru pisici »

18 comentarii la recenzie și cadou: este viața unei pisici de Howie Bingham

Heather spune:

11 decembrie 2012 la 18:41

Aceasta este o idee atât de grozavă! Mi -ar plăcea să câștig cartea pentru Ellie Mae O’Cat. ?

Răspuns

Cynthia Southern spune:

9 decembrie 2012 la 10:42 AM

Ce idee specială! Nu am copii umani și nu am auzit niciodată de „un echivalent de carte pentru copii” pentru pisici. Am adoptat pisica mea mai tânără, prințesa, Calico, ca pisoi și am imagini digitale până la ora actuală. A împlinit 7 ani anul acesta. Mi -ar plăcea absolut să câștig asta. Este timpul pentru cărți de memorie pentru pisici, deoarece sunt și bebeluși (și oameni) sau cred că sunt. ? Viața unei pisici sună ca un cadou grozav. Am împărtășit pe Facebook și Twitter.

Răspuns

Julie Cresta spune:

8 decembrie 2012 la 21:15

Mi -ar plăcea această carte. Pentru a -mi răzui cel mai vechi Kitty Alvin.

Răspuns

Maxwell Faraday și Allie (un ton de coadă) spune:

8 decembrie 2012 la 19:53

Ce păstrare grozavă! Mami -ul nostru a trebuit să -și alcătuiască singur când am pierdut Ryker. Aceasta este o idee grozavă.

Răspuns

Julia Williams spune:

8 decembrie 2012 la 15:43

Arată adorabil! Aș dori să câștig pentru că este foarte drăguț și, în afară de asta, ce iubitor de pisici nu i -ar plăcea să aibă o modalitate distractivă de a -și aminti copilul de blană?

Răspuns

Linda spune:

8 decembrie 2012 la 3:51 AM

Am un nou copil (acum are 8 luni) și mi -ar plăcea această carte pentru el. Mulțumesc de la mine, Mollie și Louis.

Răspuns

Michelle spune:

7 decembrie 2012 la 20:40

Mi -ar plăcea această carte și chiar am nevoie de ea.

Răspuns

Sarah spune:

7 decembrie 2012 la 20:08

Mi -ar plăcea să câștig această carte. Problema mea de pisică a murit în 2004 dintr -o tumoră a celulelor mastocite. Anul trecut, mami și cu mine am amintit despre el, iar ea a spus: „Amintiți -vă când obișnuia să intre în păsările goale și să doarmă?” Nu mi -am putut aminti deloc asta! Ea a scos o poză cu el acolo și destul de sigur, el era un dormitor de păsări. ? Lucrurile mici de genul acesta ar fi minunat să vă amintiți și să priviți înapoi cu drag după ce au plecat, iar această carte ar ajuta cu siguranță să realizăm asta!

Răspuns

Lisa Barrett spune:

7 decembrie 2012 la 19:49