Recenzie de carte: „8 uraganul de stat Kate” de Jenny Pavlovic

0 Comments

de la editor: „La 29 august 2005, uraganul Katrina a răcnit în New Orleans, Louisiana, dezlănțuind un torent de vânt și apă care a modificat pentru totdeauna peisajul. În săptămânile următoare, multe persoane și animale au fost salvate din orașul devastat de inundații. 8 Uraganul de stat Kate este povestea de neuitat a legăturii puternice dintre un câine pentru animale de companie salvat de pe un acoperiș și femeia care nu ar renunța la ea.

Povestea plină de inimă a călătoriei post-Katrina a lui Kate este un testament al voinței și perseverenței câinelui de companie și a spiritului uman! Pe măsură ce fac acea călătorie curajoasă împreună, lumi noi se deschid pentru Jenny și Kate, un supraviețuitor și profesor de excepție. Călătoria excepțională a lui Kate, o poveste despre dragoste, curaj și compasiune, a inspirat multe altele. Moștenirea ei este o rețea de salvare care continuă să ajute câinii din toată țara astăzi. ”

Am considerat că această carte este foarte emoționantă. Relatările experienței autorului care ajută la lucrările de salvare imediat după Katrina au fost înfiorătoare și greu pentru mine să citesc, dar, în același timp, inspiraționale. Mulțumesc bunătate pentru oameni precum Jenny și atât de mulți alții, care au renunțat la toate pentru a ajuta animalele care au nevoie după acest eveniment catastrofal. Cartea este, de asemenea, povestea despre modul în care un câine de companie poate schimba o persoană în moduri pe care nu le așteptau niciodată. Pe măsură ce Jenny devine mult mai mult și mult mai implicată în lucrările de salvare, ea forjează legături cu alții, atât câini, cât și oameni, care o schimbă la nivel de bază. Întotdeauna mă bucur să citesc cărți despre modul în care animalul afectează viața oamenilor cu care vin în contact – această carte este o contribuție captivantă și emoționantă la acest gen.

Pentru o mulțime de informații despre carte și despre Jenny Pavlovic, vizitați

Regele Ingrid

S-ar putea sa-ti placa si: