Recenzie de carte: „Black Hills” de Nora Roberts

0 Comments

Am citit Nora Roberts de zeci de ani, precum și în timp ce cărțile ei pot fi oarecum formulare, așa cum te -ai aștepta pentru gen, acestea oferă întotdeauna un amestec minunat de divertisment, evadare, precum și o poveste excelentă. Cui nu le place acele aspecte dintr -o carte? În ultimii ani, liniile ei de poveste au devenit un pic la fel de „întunecate” pentru mine, precum și am sărit o serie dintre lansările ei mai recente, cum ar fi High Noon. De asemenea, nu sunt atât de nebun în legătură cu cărțile despre subiecte paranormale, precum și m -a pierdut cu vampirii ei, precum și cu trilogiile vrăjitoarelor.

Apoi, Black Hills a fost lansat – la fel de bine ca sunt din nou fan. Dacă coperta superbă cu cougar -ul fascinant nu a fost suficientă pentru a -mi atrage atenția, descrierea cărții a fost: Black Hills este povestea posibilității Lil, precum și Cooper Sullivan, care satisface ca copii când Cooper vine din New York City la Petreceți o vară la Dakota de Sud a bunicilor săi. În fiecare an, cu vizita anuală de vară a lui Coop, prietenia lor se adâncește de la jocuri nevinovate la sărutări furate, cu toate acestea există o experiență comună care le va bântui permanent: descoperirea terifiantă a corpului unui drumeț.

Pe măsură ce anii trec, Lil devine biolog pentru animale sălbatice, precum și stabilește un sanctuar pentru animale sălbatice pe pământul familiei sale, în timp ce Coop se luptă cu cererea tatălui său să meargă la instituția legislației, precum și să se alăture firmei gospodărești. Doisprezece ani mai târziu, soarta le reîntâlnește din nou. Coop tocmai și -a părăsit viața rapidă în New York pentru a -și îngriji bunicii îmbătrâniți, precum și ranch -ul pe care l -a venit la telefon acasă. Între timp, lucruri ciudate se întâmplă cu posibilitatea refugiului pentru animale sălbatice. Micile farse, precum și actele de daune se escaladează în uciderea fără inimă a unuia dintre Cougars, adăpostiți la refugiu, amintirile unei crime nesoluționate în aceste dealuri extrem de dealuri duc la o anchetă, precum și la o căutare a unui criminal în serie. Lil, precum și Coop, amândoi înțeleg pericolele naturale pe care pândesc în peisajul sălbatic al Dealurilor Negre. Cu toate acestea, acum trebuie să lucreze împreună pentru a descoperi un criminal al instinctelor răsucite, precum și a instinctelor nefirești, care le -a selectat ca pradă.

În plus față de o poveste bine trupă, precum și bine lucrată, adăugarea pisicilor a fost ceea ce m-a făcut să mă bucur atât de mult de această carte-precum și a făcut chiar și materialul ucigaș în serie (de obicei nu am verificat de obicei din cărți care păstrează acest subiect). Lil reabilită pisicile sălbatice-cougars, lei, precum și tigri, încercând să recreeze cât mai mult din atmosfera lor naturală, astfel încât să își poată online viața într-un mediu fără riscuri. O felină în special, un cougar pe care l -a numit copil, este legată de ea până la punctul de a se conforma cu spatele la sanctuar, când încearcă să -l elibereze în sălbăticie.

L -am mulțumit pe Nora Roberts la o carte care semnează în Washington, DC, luna trecută, care cel mai probabil a adăugat plăcerii mele despre carte. A fost o vorbitoare distractivă, precum și a răspuns preocupărilor din partea publicului de peste o oră, precum și a fost extrem de plină de milă în timp ce a semnat cărți pentru cei peste 800 de participanți.

Ingrid cu Nora Roberts

Regele Ingrid

De asemenea, poate vă place:
Evaluarea cărților, precum și Giveaway: The Nine Lives of Christmas de Sheila Roberts

Revizuire, precum și Giveaway: Structuri în negru, precum și eco-friendly 2013 Calendar

Recenzie de carte: „The Art of Racing in the Rain” de Garth Stein

«Exact cum să faci față pierderii unui animal de companie
Scăderea suplimentelor nutritive »

3 comentarii la recenzia cărții: „Black Hills” de Nora Roberts

Sarah spune:

4 decembrie 2018 la 15:57

Nu credeam că aș face această carte de când a început extrem de lent. Aceasta este prima carte pe care am verificat -o de Nora Roberts, însă cu siguranță nu va fi ultima. Această carte a fost absolut uimitoare. A Must Read !!

Răspuns

Ingrid spune:

10 august 2009 la 13:54

Mă bucur să aud că ai făcut -o în siguranță la noua ta casă, Tammy. Bucurați -vă de navigarea librăriilor, precum și permiteți -mi să înțeleg exact cum vă place „Black Hills”.

Răspuns

Tammy spune:

10 august 2009 la 13:24

Sunt și un fan al Nora Roberts. Sunt în mijlocul reluării trilogiei sale irlandeze acum, de fapt! Nu aș putea intra în trilogia Vampires, cu toate acestea, îmi place cele trei surori (vrăjitoare) una!

Va trebui să inspectez acest ultim. Un motiv minunat pentru a inspecta librăria (librăriile) din noul meu oraș!

Răspuns

Lasă un răspuns Anulare Răspuns