Recenzie de carte: Feline Tales de Dr. Sharon Eisen, precum și Linda Francese

0 Comments

Feline Tales este o colecție de inimă, precum și o colecție inspirată de povești despre pisici care te vor face să zâmbești, să râzi, precum și să plângi, în unele cazuri toate în același timp. Poveștile vor aduce cu siguranță amintiri îndrăgite ale tuturor pisicilor care ți -au adus viața, precum și te vor face ca și să -ți apreciezi și mai mult tovarășii feline actuali. Aceste pisici care vin, precum și pleacă din viața noastră, lasă amprente de neșters pe inimile noastre, precum și autorii au prins numeroase dintre aceste pisici speciale în poveștile pe care le împărtășesc în cartea lor.

Există TiVo, felina timidă portocalie care a avut tendința de a preveni contactul uman, precum și cine s -a rupt cu o coajă de tăcere aparent impenetrabilă a unui băiat autist, precum și i -a arătat că nu este atât de sărac să fie un pic diferit, precum și în procesul , a învățat -o pe mama băiatului să fie un pic mai mult client, precum și să aibă mult mai multă credință în viitor. Există Chloe, felina care a salvat viața omului ei, care trecea prin tratamente pentru cancer. Există Bentley, un spectacol câștigător la nivel mondial Feline al cărui farmec, precum și Big Spirit au atins toată lumea cu care a luat legătura cu, precum și cine și-a transformat omul de la un pasionat de canin dur, într-un dependent iubitor de pisici. Există numeroase povești mult mai multe ca acestea, precum și toate ating inima.

Cartea este întreruptă cu fapte interesante, precum și distractive despre pisici, precum și imaginile care merg împreună cu fiecare poveste îmbunătățesc poveștile povestite. Feline Tales sărbătorește pisicile în toată gama lor fantastică, precum și în gloria, precum și ilustrează exact cât de mult le afectează aceste creaturi fantastice în viața oamenilor în moduri frecvent neprevăzute. A ar trebui să verifice, precum și un cadou fantastic pentru orice tip de iubitor felin.

Dr. Sharon Eisen a fost un medic veterinar practicant, deoarece 1984. În 1991, și-a dat seama de visul ei, precum și a deschis o metodă numai pentru felină în Brookfield, CT. Centrul total felin a fost extrem de prim -felin doar unitatea medicală din stat. Pe lângă faptul că și-a dedicat profesia în îngrijire, precum și bunăstarea pisicilor, dr. Eisen are o rată de dobândă în legătură cu conexiunea umană-animale. Ea a condus programe în instituții elementare pentru a instrui cursanții cu privire la îngrijirea animalelor de companie. Ea a condus grupuri de deșeuri pentru animale de companie, precum și a adus pisici, precum și câini la casele de asistență medicală pentru a servi ca terapeuți pentru animale de companie.

Linda Francese este un personaj radio cunoscut de peste 20 de ani, a satisfăcut un vis pe tot parcursul vieții în 2004, precum și a început să lucreze cu pisicile ca tehnician principal la Total Feline Center din Brookfield, CT. Un an mai târziu, ea s-a alăturat Dr. Eisen în calitate de coproprietar al Plaid Plus Cattery, crescând pisici britanice Shorthair. Rata majoră de dobândă a doamnei Francese în puterile de vindecare ale conexiunii umane-animale a influențat-o să coautorze această carte.

Regele Ingrid

De asemenea, poate vă place:
Un interviu cu Linda Mohr, autoarea „Tatianna – Tales, precum și învățăturile prietenului meu felin” (Câștigă o copie autografată a cărții!)