Recenzie: Show, precum și Tell de Amy Shojai

0 Comments

Abia aștept să -mi pun mâna pe spectacol, precum și Tell, a treia carte din seria de thriller a lui Amy Shojai, cu un comportament de animale din septembrie, și umbra ei de câine ca felină Macy, precum și o distribuție a altor pisici, precum și câini. Am înțeles că am citit primele două cărți din serie pentru a pune deoparte o perioadă neîntreruptă, de când le -am descoperit imposibil de pus jos când am început.

De la editor:

Cu următorul ei în cele din urmă prins, PTSD -ul comportamentului animalelor din septembrie a scăzut la fel de bine ca și ea a început să aibă încredere din nou. Ea îndrăznește să spere că detectivul Jeff Combs May a ajuns să fie mai mult decât un prieten, până când ancheta sa cu privire la un sunet de luptă pentru câini o lasă să se învârtă. Shadow își luptă propriii demoni. Un câine de serviciu de autism al ciobanului german înainte de a-și pierde băiatul la o criză de sănătate și wellness, Shadow a descoperit ca și adevărata sa funcție care lucrează cu septembrie. Acum, băiatul său s-a întors-dar s-a schimbat-și Shadow se teme că va fi obligat să aleagă. Când o mamă hotărâtă cere ajutor, precum și fiul lui Combs dispare cu câinele său, septembrie, precum și Shadow trebuie să descopere copiii înainte de o furtună devastatoare. Cu toate acestea, copiii au un plan de truc. Doar atunci când septembrie arată adevărat curaj, precum și un câine bun spune adevărul, își pot descoperi din nou casa metodei.

Amy a ridicat tensiunea în această tranșă – ceva ce nu credeam că a fost posibil după ce am citit primele două. Chiar dacă există mai puține răsuciri de complot în aceasta, există un sentiment de seriozitate pentru această carte, un sens care este făcut și mai intens de adevărul că complotul este pus pe un fundal de condiții de vreme extremă, de la inundații până la furtuni până la tornade . De fapt, uneori, starea meteorologică pune în septembrie în predicamente mult mai grave decât cei săraci. Pentru cineva ca mine, care nu oferă bine cu vreme extremă, câteva dintre pasajele din carte au fost cu adevărat îngrozitoare – un testament al abilității lui Amy ca scriitor.

Această carte are orice ar trebui să aibă un mare thriller: tensiune, imprevizibilitate, personaje bine dezvoltate. Cu toate acestea, are, de asemenea, ceva pe care thrillerul tău tipic nu îl are: animalele. Părți ale cărții sunt scrise din punctul de vedere al lui Shadow, precum și am ajuns să -mi placă acest câine cu aceste pasaje ca și cum l -aș fi satisfăcut în viață autentică. De -a lungul cărții, este evidentă înțelegerea extinsă a autorului asupra obiceiurilor animale, precum și a emoțiilor animale. Amy chiar a adăugat o secțiune „de fapt, precum și ficțiune”, la sfârșitul cărții, explicând ceea ce este autentic, precum și ce este fantezia.

Faceți clic aici chiar pentru a verifica un eșantion de capitol al spectacolului, precum și Tell, scris din punctul de vedere al lui Shadow.

Dacă sunteți un fan al thrillerelor medicale, de genul lui Tess Gerritsen, Robin Cook sau Michael Palmer, vă va plăcea absolut această carte. Dacă vă bucurați de un secret bine scris, cu o mulțime de animale, vă va plăcea la fel. Doar nu intenționați să o alegeți decât dacă aveți un timp liber suplimentar. Show, precum și povestirea poate fi verificată ca o carte de sine stătătoare, cu toate acestea, de ce să te privești de călătoria de emoție de a citi toate cele trei cărți?

Amy Shojai este cel mai vândut autor al mai mult de două cărți pentru animale de companie. Consultați Amyshojai.com pentru mai multe informații.

Am primit o copie de evaluare a acestei cărți de la autor. Obținerea copiei gratuite nu a influențat recenzia mea.

Regele Ingrid